16 år idag , ida nilsson grattis gull ! <3

FÖRLÅT för att jag inte kunnat att skriva men jag passar på nu på syslöjden att skriva ett litet inlägg..  igår så kom ju min moppe :D .. HUR SÖT SOM HELST om jag fick säga det själv. nu gäller det bara att köra in den och det kommer att ta tid kan jag lova ! fyy vad jobbigt men roligt att få den och köra lite nu sen så på söndag så ska jag försöka att klara moppe kortet ! längtar och hoppas på att jag klarar det !! :D ..  hälsa lycka till tycker jag för det lär ju behövas ! .. =)
igår var jag med sanni och vi åt på subway sen så solade vi ;D lite brun har man allt blivit (A).. idag så ska jag köra lite sen  så blire väll att fara på den där kampen lr vad det nu är med 9erna ! vet inte riktigt om det kommer att bli så kul men det kommer nog funka, sen får vi se om kanske ida ska sova hos mig och om robin ska komma till helgen han har match på lördag så jag får väll se om  hans föräldrar är snälla och låter han få komma ! :D men nu ska jag jobba vidare har en redovisning att göra klart , pusspuss :) ♥



GRATTIS TILL MIN BÄSTA KOMPIS IDA NILSSON!! ÄLSKAR DIG GUMMAN DU ÄR VÄRD GULD!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0