Breakaway

igår så var jag på stan med helena :).. Vi träffade maja och julia (A) saknar er brudar jätte kul att träffa er !..
Ehm sen så tänkte jag fara hem kl 20 i 7 men då ringde sanni och lisa och sa att jag skulle stanna och vara me dom om jag ville och självklart jag kunde det =).. VI gick runt och gjorde inte så mkt.. sen for vi hem tog farväl av lisa som är på väg till turkey nu :O avens ojaah!. aja jag och sanni får hem till henne packade och sånt sen for vi hem till nig för hon sovde här (A).
skit kul vare faktiskt. gumman jag älskar dig. idag ska jag och ida vara barnvakt eftersom helena blev sjuk den jäveln men vi får väll se hon kanske kommer imorgon om vi har tur. =) sen så imorgon så ska vi fira alla som fyllt år hemma hos pappa och min syster ska jag få träffa å , saknar hon sjukt mycket hoppas hon har haft det bra =).. och att hon inte är för brun hoppas hon är mer röd för jag vill vara brunare än hon (A) haha ...
nemen nu ska jag gå och packa sen ska jag fara upp till stan och träffa min kusin , kaske skriver sen om jag har tid vi får väll se om jag hinner annars skriver jag när jag kommer till pappa pusspuss :) ♥

fan vilken långt inlägg typ första som blev så långt (A)..


hon får mig att må bra<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0