går neråt

Som sakt igår så gick och och sissi en sväng ut =).. sen så tog jag moppen och mötte upp sanni :)..
efter det bestämmde vi oss att fara till kanotudden i ursviken och bara sitta där och prata, sen så kom jag på en TOKIG idé att vi skulle BADA!!! och det gjorde vi, jag fick sanni att gå med på de!! :)
sen så tog vi lite kort och gjorde inte så mycket mer. efter det for jag hem pratade lite i telefon och somnade sen.. :]
hehehe jag far riktigt trött kan jag säga! (A)... Nu ska jag jobba vidare på min uppsats i teknik... hade G förr så jag måste få MVG för att kunna få VG i teknik så nu blir det att bara jobba på som satan..1! åååh..h..h!
pusshej :) ♥


Älskarbilden & tjejen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0