he's the shit.

okej jag kommer inte hinna på första lektionen men eftersom jag ska till vårdcentralen så skulle jag endå inte hunnit lixom :]  men ska försöka skynda mig så att jag inte kommer så jätte mycket försent faktiskt för det orkar jag inte med om jag ska vara ärlig för då måste dom ringa hem och en massa tjaffs blir det bara . Sen så ska jag inte vara med på tyskan idag eftersom jag ska till utterströms och hämta mina böcker så då missar jag ännu en lektion (A) haha chill dag lr?=)
aja nu ska jag fortsätta att sminka mig tror jag sen så måste jag blåsa håret, platta håret och ta på mig en tjocktröja och såklart borsta tänderna sen är jag klar och far iväg mot helvettet :] hehe alltså skolan om ni inte fattade det (A)
aja pusspuss :) ♥



titut? =)
älskar dig

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihh tittut :P:D

älska diiig mee :D::D<3

2009-05-06 @ 17:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0