i hope

AR DU:

Ett förhållande: Inte de
En bästa vän: ja det har jag väll
Haft ett seriöst förhållande: Ja.
Blivit kär vid första ögonkastet: tyyp.
Fått ditt hjärta krossat: självklart det har nog många
Skrikit åt en lärare: ehm jodå
Kysst någon och sedan ångrat dig: Ja verkligen
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: har nog alla
Några smycken som kostat över 1000 kr: vet inte




VAL:

Sommar eller vinter: Sommar !
Sova på sida, mage eller rygg: alla
Kramar eller kyssar: båda


DAGENS:

Klädsel: Leggings, Linne
Frisyr: utstläppt och luggen fast i en klämma typ
Låt: 8 days
Vill ha: Sommarlov
Saknad: R.S
Köp: inget
Godis: Godis löfte
Attityd: ingen
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: fyfan


FÖRSTA:

Bästa kompis: Jenny & Ante
Bil: Vet inte
Husdjur: inget
Jobb: jag går i skolan fortfarande
Riktiga riktiga kärlek: ......
Piercing: öronen
Konsert: vet inte

SISTA:

Personen som smsade dig: Danne
Personen som du kramade: Julia Holmlund
Personen som ringde dig: Ida Nilsson
Personen som du ringde: Johanna
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Robin
Alkoholdrycken: dricker inte...
Bilfärd: var nog hem från stan
Filmen du såg : Minns inte
Gången du grät: nyss ytp
¨
SKULLE DU:

Våga hoppa fallskärm: Nej
Hoppa bungyjump: Inte det
Ha någon med väldigt mycket tatueringar: ja?
Kalla dig själv lycklig? Det skulle jag väll kunna göra
Hellre ta bilden än vara med på den: förmodligen helst ta den
Ljuga för någon: Försöker hålla mig till sanningen

7 PLAGG DU HAR PÅ DIG:

troser
bh
Linne
leggings
Klämma
en hårsnodd
Nagellack om det räknas

BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet: nae oftast inte ;D
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 17
Använder du huvtröjor: mjo=)
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Japp
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: motsatta oftast =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0