Ida du vet jag finns i alla lägen!! <3

Nu har jag nästan skrivit hela mitt uppsats i so :} stooolt typ men det ska vara inlämnad på onsdag så är liiite stressad :]
Men nu sitter jag och lyssnar på musik och på en tjatig mamma som ska få mig från datorn :] ska faktiskt gå och sova snart det är ju nationella imorgon :S puuuuh kommer inte att orka! hatar det! och det är i matte ännu värre och c det är ju värst!
så nu blire väll att borsta tänderna sen tvätta bort sminket och sen kommer nog johnblund:]

Tänkt efter lite. vad tycker ni om att barn får barn?
är det normalt att få ett eget barn om man är kanske 15 år?
Ska man göra abort och tänks på det att man kanske behöver en utbildning och pengar?
lr ska man tänkta att man verkligen vill ha ett barn?
sitt och tänkt efter vad är igentligen rätt?
är abort det enda rätta altenativet?
dom flesta får ju faktiskt skuldkänslor för livet efter det. är det värt de?






vi vet att vi är normala ni behöver inte säga det! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0