innebandy in my life.

jadu idag ska jag nog tvärt till stan med sanni lr rättare sakt norrvalla :) lr hure nu stavas (A).. vi ska träffa lisa sen när hon har träning ska vi nog kanske fara en tväris till stan =) sen ska sanni vara med lisa så då ska jag nog hem och vet inte vad jag ska göra =).. kanske att jag frågar janina om hon har lust att fara ut och köra lite brumbrum :) ..
hon måste ju köra in sin moppe så det blir nog bra =).
Sen ska bästa simon hjälpa mig med min moppe kanske nästa vecka , thanks :)
den funkar ju bra men han ska bara skruva i en mutter lr vare nu va han skulle göra :).. robin kunde det men inte jag kan jag säga fattar inte sånt där :)..
men ska ringa sannisen nu pusspuss :) ♥




FAN VAD JAG SAKNAR INNEBANDYN!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

saknar dig med<3

2009-05-28 @ 14:34:46
URL: http://palmqvisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0