SOLA IS THE SHIT NOW!!

Idag har jag varit på stan och hämtat moppe böckerna mååste ju faktiskt plugga nu :]heuhu
Sen så åt jag och Janina på subway , gottitgoott :)
sen for vi hem tvättade bort sminket och SOLADE!! :D solarium om det var ngn som inte fattade det
skiiit sköönt och nu är jag faktiskt lite brun också :D härligt emelie och janina !!!!
vi solade 40 min faktiskt !
Sen nu sitter jag hemma har tagit på lite ansiktskräm för att jag inte ska bli så röd där :)
fast det är bara där jag är lite röd så det är nog lugnt ...
Imoron vet jag inte riktigt vad jag ska göra om jag ska vara ärlig, blir väll att hitta på ngt säkert :)
sen på fredag kommer ju IDAGUMMAN saknar dig ! <3
läääängtar som fan och om hon har sin moppe kommer det kunga ännu mer !!
aja ska gå nu skriver säkert sen pusshje :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0