stay the night

JAG KLARADE MOPPE KORTET !!!! NU KÖR JAG LAGLIGT dels vill säga :]... vi får se vad jag ska göra idag kanske blir att träffa sannii om hon nu svarar på mina sms kanche :].. aja annars vet ag inte riktigt vad jag ska göra =)..
Aja igår efter jag sett film med jonna så for jag till elmira en tväris och bara pratade . :)<3 lr vi gick ut och gick också!! ..
hehe och tog lite kort och träffade en SÖT igelkotte !!! :) tror det heter så..
men ska ut med sissi nu pusspuss :)
LÄSKIGT BÅDE JAG OCH SISSI ÅT FISK IDAG!!! VÅRA MAMMOR TITTAR SÄKERT UT GENOM FÖNSTRET OCH TYP BESYTÄMMER MAT MED VARANDRA!!!! :S... :]<3
aja ska gå nu pusspuss som sakt :) ♥


peppa fredag!!! <3

AKTA PÅ VÄGARNA LITE EXTRA NU ;).. TUTTUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0