18 days

Idag tog vi dom där roliga avslutnings korten (A) hade tuperat hår , lite extra sminkad och typ rosa leggings svart linne och min skinnjacka, :).. och får inte glömma att skriva att jag hade mina solglasögon också =)..
haha sista kortet vi tog var lungt snyggast ;) hoppas det blir det kortet :D ...
Sen så har jag inte gjort så mkt mer på skolan faktiskt.. =) om jag inte helt och hållet glömt bort det men e tror jag inte jag har =).. men nu ska jag gå och göra lite saker pusspuss :) ♥



förlåt.

Kommentarer
Postat av: Du vet vem..

Jag saknar dig gumman, allt som fanns. Du är en av dom bästa, skrattet med dej betyder! Vill att det ska bli som förr.

2009-05-13 @ 17:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0