waking up whit you is everything i want

Som sakt jag gick och mötte janina :) .. vi köpte glass, JAG TAPPADE MIN GLASS 2 GGR SEN GAV JAG UPP :]...
hihi sen så gick vi till gamla fotbollsplan och träffade sonny,stoffe och jonte =)..
vi gjorde inte så mkt satt typ i en '''kojja''' typ ngt sånt vet inte riktigt vad det skulle föreställa men det funkade att sitta i :) ..
Sen gick jag janina och stoffe hem lr ja han skulle hem janina följde med mig så att jag kunde skjutsa hem henne sen :)..
och gissa vad som stod på hennes gård?!?!??!.... JO HENNEN STORA OCH SNYGGA GUSTAV!! :D alltså hennes moppe om ingen fattade :]..
aja nu ska jag se på sex drive pusspuss :
) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0