you are the one

Kom just hem från stan , och ännu en dag avklarad i skolan :S
20 DAGAR KVAR NU!!!!!! :D :D sen slipper man den här skiten..
inte så jobbiga lektioner idag faktiskt, vi hade BARA nationella i biologi sen så var vi och såg på teater =).. ganska så chill dag om jag ska vara ärlig.. efter teatern så for jag och johanna på stan=) vi träffade sanni och sen träffade vi upp lisa=)
sen försvann dom med bussen då vare bara jag och johanna kvar.. vi gick runt lite och gjorde inte så mkt faktiskt..
Sen for jag med bussen hem och johanna gick men ngra andra =) men nu ska jag hjälpa annika med att damsuga sen blire nog att fara ut hade jag tänkt mig :)..
men ska gå nu pusspuss :) ♥



älskardig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0