you are the one i love.

Förlåt för en jätte dålig upptradering men jag har verkligen inte haft tid, tragiskt nog... men ska skärpa mig nu jag lovar. som sakt ida har varit hos mig i helgen, det var jätte kul som vanligt :).. Vi lr rättare sakt JAG försovde mig idag. inte bra emelie inte bra måste serri skärpa mig jag får mig aldrig upp på mornarna nu mer.. :S fyyy.. nemen jag ska stiga upp tidigt imorn.

Idag så åt jag och Janina på sibylla sen solade vi solarium =) varmt och skönt, ännu brunare nu :D Sen så bestämmde vi oss för att gå ut och gå,, så som sakt vi höll det och gick till kanoudden i ursviken ( Hurtiga tjejer (A) ).. haha
nemen det var bra att få gå ut och gå lite faktiskt. aja nu ska jag ringa farmor och säga tack för presenten 1000 kr av både hon och pappi :D THANKS ! (L) aja pusshej :) ♥



mina nya skor (L)



mina kickor..<3

Kommentarer
Postat av: Elmira

<3<3

2009-05-13 @ 16:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0