you are the one

snart kommer vårat främmane lr rättare sakt släkten från luleå :)
och såklart oliver,patrik och nina (=
så jag kan inte skriva så långt inlägg :)
idag ska vi väll fira mig och mamma , så jag kan skriva sen vad som hänt och såt när jag kmr till pappi :)
hehu jag städade nyss mitt rum, fyyy vad jobbigt har stessat HELA dagen kan jag säga.
blev väckt i morse av att det var frukost.
asså jag blir lite irri varför kan det inte vara lika varmt och skönt idag som de var igår?!
jag vill ha SOL och SOMMAR !! VARMT UTE SKA DET VARA SÅ MAN KAN SOLA!!!

aja tänkte lägga in några bilder från valborgs! :) pusspuss ♥









hehu älskar er (L)
fler bilder kmr sen för vi tog MÅNGA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0