you walk behind me, hurry

jadu måste säga att jag inte varit med om så här bra väder på länge
sjukt skönt ute!!!
19 grader i skuggan här hemma :D
jag ÄLSKAR SOMMAREN"!!
har varit med ida nu idag och solat och badat :)
skit kul alltså och hur sjönt som helst har faktiskt bikini ränder (A) (STOLT)
haha men ska sola mer imorgon om det är bra väder :)

valborgs så var jag med Ida,Helena,Therese & maja :D
skit kul vare och bilder kmr sen näe jag fått dom.
tack för en underbar kväll och natt<3<3
älskar er brudar ni betyder!! <3

nu måste jag tvärt till mamma,,,, lämna nyckeln så att elmira kan komma sig hem sen.
skriver mer sen pusspuss :)♥



kramkram fettio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0