gubben min<3

jag tänkte skriva om en person som gjorde mitt vil helt annorlunda.
Den här killen har jag varit tsm med förut kanske ett år sen nu om jag minns rätt, är inte riktigt säker men ngt sånt tror jag det är. När vi var tsm då så vet bara jag och han vad som hände och det är mellan oss om jag säger så ingen annan behöver få veta det. men älskling jag är stolt över dig.
för 1 månad och 13 dagar sen så blev jag tsm med den här underbara personen igen.
och jag är glad över det som fan! jag älskar han verkligen och han gör mitt liv om jag säger så.
han ställer upp när jag har det svårt , och fast vi bråkar så håller vi endå ihop i slutändan.
det är ju ofta så i förhållanden man bråkar blir sams och så hela tiden. man har bara dåliga och bra minnen tsm!
Han gör mig lycklig och jag förstår igentligen inte hur han villvara tsm med en person jag jag.?
Det är nog inte många som vill men han vill nog det och jag vet att han är seriös om allt han gör.
Jag är väldigt stolt över han och det vet han varför.
Vet ni vem personen är, det borde ni eftersom jag pratat och skrivit om han förr.
jo TIM JOHANSSON min egna lilla älskling som jag har alldelens för mig själv och rör ni så dör ni ;)
haha men han betyder jävligt mycket för mig och lova mig älskling lämna mig aldrig!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack älskling, du vet att jag älskar dig och aldrig lämnar dig!

2009-11-23 @ 23:43:37
Postat av: Kimberly Engqvist

ni är söta tillsammans!

2009-11-24 @ 18:53:00
URL: http://crossthatline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0