see you

måste säga att det var länge sen jag bloggade nu förlåtförlåt för det..
har verkligen inte haft tid eller orken eftersom att vara på dagis i fleraflera timmar och hålla igång hela tiden + träningar med både mitt eget lag och träna småbarnen tar verkligen kål på en.
sen har man ju alltid sina tankar om allt, som vissa kanske vet?eller inte många men ngn vet alltid om det.

Idag har jag iallafall varit på dagisen,jossan kom sen eftersom vi hade småbarnens träning , sen for jag hem sovde? sen träffade jag sissi ett tag tills hennes buss gick efter det var jag med kimgumman,saknat hon har jag!
sen skulle hon hem, och nu sitter jag här hemma och vet inte riktigt vad jag ska göra
funderar på att sova är riktigt trött faktiskt, sen har man värk som fan också kul? nej min dag har varit sådär idag men dagiset är alltid kul!=)
haha skriver snart pusspuss :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0