shine

har varit i norsjö i helgen och inte gjort aå jätte mycket bara mysigt med älsklingen typ=)
På söndan så åkte jag bil med min bror till stan eller ja till hamn för han var i norsjö och tränade landslagshockeyn asså typ 94 or ;P så då passade jag på att åka med han hem, efter det direkt hem och packa till match magda kom och hämtade mig, som sagt för min del tycker jag kanske att matchen gick ganska bra den här gången men det är ju vad jag själv tycker sen att vi förlorade var ju en annan sak.
Efter matchen när jag var påväg hem så ringde felicia och hade tråkigt så jag for dit direkt =)
Det var mysigt vi pratade och hittade på historier som vanligt ? :] haha och trodde verkligen på oss själva att vi skulle kunna laga mobiler ?(A) haha ägda :]
nemen sen for jag hem pratade med älsklingen sen sov jag skööönt ;]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0