blondinjävel

nu har jag gjort klart allt och det är inte så kul på skolan idag eftersom det brunnit i C-huset så vi kan inte vara där , och där har vi alla våra saker .. kul?

nemen jag är då klar med allt jag kan göra så jag får sluta med måste vänta på mathilda den jäveln måste ju bli klar ngn gång :] haha söötnosen min

FELICIA EDLUND har nu gjort en ny blogg hon var dum nog och tog bort ännu en blogg.

men jag tycker ni ska läsa hennes och se på hennes bilder för hon har faktiskt en bra blogg när hon kommer igång så tryck på hennes namn så kommer ni till den =) <3 love you hun..<3

Aja mamma far då till luleå imorgon lämnar mig här igentligen så skulle jag följa med eftersom mromor fyller 80år men nejnej hon hamnar på lassa och kommer nog ligga där ett tag :(.
älskar er mormor&morfar<3 GRATTIS FÖRESTEN!!


¨
jävlar så gammal bild det är då på NADJA,JENNY och JAG fyyfaaan blondinjävel som jag igentligen är:O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0