festfest all the night

nu kommer jag att försöka upptradera ofta iallafall (A)? hur det kmr att gå får vi se:)

igår hade jag riktigt kul och jag vill tacka FELICIA,LYDIA för en jätte rolig kväll hemma hos mig och på max =) riktigt kul faktiskt om jag måste säga det själv? haha :]
sen så sanna,lisa och massa folk som var där kanske jag också ska tacka ? haha jo tacktack=)
men sanna var tvungen att fara så tidigt men lisa stannade iallafall kvar=)
hehe sen så åkte jag buss hem med madde? ehh jo det gjorde jag , jag minns inte fel.
Aja men nu ska snart FELICIA och LYDIA komma hit och hämta sakerna från igår sen blire nog att vara med bästavän idag (felicia)<3 aja pusspuss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0