fff

nu bär det av sig till pappa, har städat lite här hemma av typ ilska? kul..
skulle verkligen behöva min bästavän nu faktiskt, behöver ngn att prata med som verkligen förstår mig.
har hänt FÖR mkt nu på sista tiden..
aja men nu ska jag typ lyssna på en låt sen ska jag fara..
pusspuss :)♥


minns dagen som om den var igår.
minns att vi badade varje dag utom när vi var på LK
minns att du tappade mobilen i vattnet men tänkte inte på det fönst ett tag senare
minns hur vi försökte att fiska spigg och fiska stora fiskar med makaroner.
minns att vi skrattade hur mycket som helst
pratade om twilight , jag råkade berätta en sak..
minns att vi bråkade med personer tack vare mig..
minns när vi var på LK hur kul vi hade
åkte karuseller,åt langos, bara hade det roligt.
minns du hur ont i fötterna vi hade av allt gående.
att vi var tvungen att gömma oss ganska så ofta
att vi plockade stenar till din mamma.
men vad blev det av dom igentligen, kvar i stugan kanske?
minns du alla skratt och gråt vi gått igenom med varandra
minns du hur du tyckte om mig?
minns du det där kanske inte så fina brevet men det du fick av mig?
minns du tröjan, har du kvar den? eller har du slängt den?
alla bilder vi har tagit tsm.
alla bilturer med din mamma?
när jag fick bara vara hos er när allt var fuckat med pappa?
hur sträng han var och hur mycket du stöttade mig?
vår fina vedhög? städandet överallt? våra pauser när vi bara satt och hade det kul och pratade
våran fina mopedtur med philips moppe i våra drömmar?
jag minns allt med dig gumman, jag glömmer det inte heller.
glöm aldrig det vi hade för jag tycker det var ngt speciellt, fast det är ju jag.
jag saknar dig så jävla mycket jag klarar mig inte så länge till utan dig ska du veta
jag har sakt det förr du är min bästa vän och jag vill inte mista dig ska du veta. jag kanske är jätte fjollig att
jag skriver det här men jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig till utan dig.
jag skulle kunna ge upp allt i mitt liv bara för att ha dig som vän ska du veta för du är den bästa av dom alla.
du förstod mig verkligen i alla lägen. fast du kanske inte vill ha min igen vem vet men glöm inte att jag glömmer dig aldrig vännen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0