i hurting you..

emoemoemoemoe varför ska livet vara så jävla jobbigt, mista sin bästvän är inte det roligaste man har varit med om.. jag kommer verkligen att sakna henne. och jag ångrar verkligen att jag inte berättade det men jag har aldrig vågat jag berättade det för 1 person och sen kommer allt ut kan ju lika gärna vara den som det hände med som kunde sakt det till alla.. hur mycket jag än försöker att förklara hur ledsen jag är kommer du kanske inte förlåta mig men du ska veta att jag är hemskt ledsen, och du fattar nog inte hur jag mår just nu men det är rent på botten..en sak kan jag erkänna för bloggen , kunde inte sova inatt utan jag låg och tänkte på vad jag ska säga till dig(du vet vem du är) för att få dig att förstå,grät i mängder var inhe kul heller..

vill säga tack till elmira,jesper och anna som stöttade mig till 1000 igår tack för det, annars hade jag fan flännat jävel på stan igår och det blir bara pinsamt..
kanske ett jätte pinsamt inlägg det här men det är sånt här jag kommer att skriva om just nu.. nu när jag mår som jag mår.. skriver ett inlägg snart pusspuss..


glömmer aldrig denna dag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0