läs

jag är en dålig kompis jag är dålig på allt.
jag är en jävla fjortisjävel och en jävla hora
och jag ska ta mig i arslet men du ska veta att du är den bästa kompisen jag någonsin haft..
jag kanske är jätte töntig att jag skriver det här men jag vill inte mista dig..
du fick mig att må bra det fick du verkligen och vi klarade mycket tsm det vet du själv..
minns du stugan? minns du luleåkalaset? hur kul hade vi inte då`?
minns du hur hungriga vi var när vi åt langosen ? hur gott det var? hur mkt vi skrattade tsm?
när vi plockade blåbär och gjorde en blåbärspaj?
Minns du att vi badade varje dag och att vi klarade allt tsm i stugan och även hemma..
jag kanske inte borde skriva det här men jag menar det utan dig hade jag inte klarat mig igenom mycket i mitt liv du gjorde det så mkt enklare för mig att leva.. du betyder verkligen mycket för mig och det kmr du alltid att göra fast du vill eller inte så mkt du att göra det.. tror du jag tänker glömma allt vi gjort och tänker glömma när vi hjälpts åt och städar hållit igång i 8 timmar? skrytit om att jag har en sån bra kompis som dig till mina kompisar nej det tror jag inte jag hade gjort om jag inte hade brytt mig om dig så mkt som jag gör..
jag ångrar verkligen om jag sårade dig jag kansoe är värdens sämsta kompis men det får jag ta då, men du ska veta att du alltid kan vända dig till mig om det är ngt .. för du vet att jag alltid ställerupp för dig vad som än händeroch det hoppas jag du vet.. fattar inte att det skulle bli sådär trodde vi var så pass bra vänner att jag aldrig skulle kunna mista dig, men jag hade visst fel och skiten blev kvar kan jag ju säga men en sak är säkrt att såvidare jag skulle flytta lååångt härifrån så skulle ingen kunna ta din plats, ingen skulle jag kunna lita på så mkt som jag gör för dig , för du förstår mig verkligen och jag försöker att förstå dig och jag gör det verkligen .. tänkt efter hur mkt har inte jag ställt upp i ditt liv? hur mkt har inte jag försökt stötta dig till 1000 procent? men du det är ditt val men det är såhär jag känner och jag älskar dig gumman du är min bästa vän och du kommer alltid att vara det , och glöm inte JAG MENAR DET!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0