om en person

hittade lite dikter om vänskap som passar in på dig..

Jag vill endast använda tre ord.
Det är inte de vanliga orden
"I love you"

Det är ord som kan hålla i evighet.
Vill höra ett ja från dig.
Vill säga det till dig.

Blundar och hoppas att du säger ett ja.
De tre orden är:
-vänner för evigt?


En vänskap är stiftat och varar hela livet ut
ingen kan säga något emot

Under livet så växer kronan på trädet till, bli större
det började bara med en rot

Så när man skiljs för alltid en gång kan man
säga till sig själv, du var min vän för livet

Hur länge det än går så glömmer jag aldrig den
VÄNSKAP som för evigt mig förblivet


Att vinna en vän tar flera år… att mista en tar inte ens en minut

3 små ord som får mina läppar att darra
3 små ord som får mina tårar att rinna
3 små ord som får mitt hjärta att brista
Du lämnade mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0