one day it will be me and you

jadu igår var jag som sakt med sanni och lisii=) var hos oscar ett tag sen for vi till matilda som fyllde år =) vi hade riktigt roligt träffade en massa folk man kände och sånt=) hur bra kväll som helst, kom hem ganska så tidigt kanske 12 tiden för vi åkte med sanniiis parents,

nu så ska jag göra mig riktigt fin eller kan inte blifin men försöka att göra mig lite finare än jag brukar eftersom vi ska äta på tatung idag jag,jenny,pappa & maria=) hehe men nu kom jenny hem så jag ska vara social med henne och göramig iordning lite =)

pusspuss;)♥


<333


Kommentarer
Postat av: ida

Sirri och jonte :)

2009-10-05 @ 09:20:15
URL: http://aquasilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0