you are my life baby

ååh jävla fitt lärare hur mogen är hon,?! seriöst jag dör fan heldre än att ha lektion med hon:Shehe skoja det är hon som ska dö, nemen nu är jag lika omogen som hon men hon har seriöst dampdampdamp!!

aja men nu ska jag fortsätta att söka information om nån jävla lennart hellsing, sen har jag inte liiite läxa heller fyyyfaaan typ 3 saker ska vara klart imorgon.. och vi har typ 5 st saker sammanlagt i veckan + prov i jävla engelska!!..

menmen träning idag kul? kmr inte ens att hinna med det..har så jävla mkt läxa sen så måste jag prata med felicia också jag saknar henne redan<3 aja pusspuss:)♥

Klicka f�r att st�nga bilden

ja en VÄLDIGT gammal bild på mig :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0