all i ever wanted

jadu ännu en dag avklarad på skolan ;).. haha nemen det gick väll som vanligt, idag har jag då träning från halv 8-9 typ ska väll bli kul hoppas jag.undra om jag ska träffa lite folk senare efter träningen , lr ne vet inte om jag orkar lr om dom orkar och kan ;).. haha vi får väll se hur jag gör, beror på hur jobbig träning det blir.
men nu ska jag nog gå ut ett tag kanske packa mina saker nu sen så går jag till jenny har min moppe där så vi får ju se lixom ;) haha nemen ska gå nu pusspuss :) ♥




Jag har normala klasskompisar va? ;) bättre än dina lr?

Kommentarer
Postat av: Mathilda

hahha du är så störd.

fulaste bilden ever! <3

2009-09-07 @ 20:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0