i will fall my heart.... i think.

Finfint idag på skolan så hade vi måbra typ på förmiddagen ? haha sjukt menmen funkade faktiskt.
Efter så paddlade vi som sakt på idrotten. men imorgon har vi nå konstigt på idrotten menmen.
Sen låååång dag som fan, sen börjar innebandyn imorgon!! satan vad jag längtar helt jävla sjuuukt mkt måste jag säga!! fyfan..kan det inte bara vara idag den är?!
aja idag skulle jag kanske vara med ngra eller så är jag med en annan person men han verkar inte vilja hitta på ngt så då är jag nog med andra uppe i stan troja nog det blir :)..

Föresten EMELIE tar ett godislöfte nu. och den som ser mig äta ska få en sak av mig och kan säga att det är en BRA sak om jag säger så. ;).
Jag ska sluta med andra saker också nu, innebandyn börjar och hallå min kondis hur bra är den :O.
aja men ska nog börja fara ut och jogga och hålla igång så hade jag tänkt,
och en sak till jag HATAR när det ska vara så jävla varmt i en buss när man ska hem från skolan, finns det värre när man är trött och slut och bara vill hem i en proppfull buss som är varm som satan, fyfan säger jag bara måste jag säga. det är inte kul ;) sen vaknade man ju till mkt när min kusin skrek till som sate inne i bussen men det är ju en annan sak jenny du fattar ;).. haha men ska gå nu pusshej :) ♥


Endå bra? haha men vi hade då kul ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0