i'm drunk

ja vi började kvart över 11 idag som sakt, bf hela dagen men vi såg på film och pratade om provet vi gjorde, och detgick ju som det gick IG för mig bra emelie? men jag skyller på att jag missade halva kursen? bra ursäkt nej men det sa kicki också, haha måste då gå till jävla bf rektorn och prata med henne sen gå typ extra lektioner om kursen jag fick ig i , kul? nee.. inte speciellt..
Eh sen så fick vi då sluta 2 idag, ganska så skönt att vara hemma tidigt och bara ta det lugnt :)
HAHA förlåt MARIA,MATHILDA & ANNA som typ inte kan titta på en person nu :] haha sorry ;)<3
men ni älskar mig endå det vet jag <3 ahha


Bara för att jag typ endå är på bra humör idag? ;)

Kommentarer
Postat av: maria

Haha ja det är klart vi älskar dig endå;-)!

2009-09-17 @ 16:29:10
URL: http://mariamoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0