kolla nu gumman och läs noga om det jag skriver felicia<33

tänkt er efter, hur mycket minnen har ni inte tillsammans med era kompisar,pojkvänner kanske familjen?
Men har ni någonsin visat hur tacksam ni har varit , sakt till till dom eller skrivit något till dom så att dom verkligen vet hur mycket det betyder för dom. Jag har börjat tänkta efter och jag är riktigt glad över dom jag har som står mig nära och verkligen förstår vilken person jag är, inte bara dom som tar en i andrahand och bara finns där när dom kanske bara behöver låna pengar eller bara kan hitta på något när dom inte har absolut någon annan att vara med, jag hoppas verkligen inte någon av mina kompisar känner så, för dom jag står väldigt nära skulle jag aldrig någonsin såra med mening eller såra alls. Dom har gjort mig till den jag är nu och alltid funnits där när jag behövt dom , jag vet att jag alltid kan ringa dom om det är något och då får jag komma till dom och prata med dom, ni är guld värda måste jag säga.

Jag tackar alla som funnits där för mig när jag haft det jobbigt, speciellt FELICIA EDLUND, jag har fått kommit till hon mitt i natten och bara pratat ut med hon, hon har förstått mig och allt jag sakt till 100000 , ni ska veta hur glad jag är att ha hon!
Hon är en äkta kompis som jag inte vill mista och jag kommer inte det för jag tänker inte släppa taget om hon, hon kan få mig att skratta i svåra stunder hon kan få mig att le fast än jag inte vill. hur bra är hon inte?
Jag hoppas att hon läser det här för att seriöst hur mycket har inte hon gjort för mig i mitt liv, hur mycket har inte hon ställt upp? kan inte förklara nog för hon hur mycket allt betyder för mig det finns inte ors till det. ingenting kan förklara..
Men gumman du vet att vad som än händer hur långt bort jag än skulle bara skulle jag komma hem och bara få vara med dig och se till att du mår bra för det är de enda och vill. jag vill inte se dig vara ledsen och att du inte ska må bra! visst förstår du det gumman?
Tack för att du finns och jag menar det verkligen , jag älskar dig och jag hoppas vi kan hitta på något roligt snart för jag saknar dig och allt vi gjort ! (L) glöm aldrig det!<3


Kommentarer
Postat av: din felicia

tack gumman det betydde verkligen att få läsa allt det där! älskar dig sötis

2009-09-28 @ 17:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0