my bff is you

For och mötte upp micke kanske vid halv 6 sedan träffade jag sissi, sen for jag till linnea , sedan till jonte sen till elmira sen hem och packa sen till träningen tror ni det var stressigt lr ?!?! fyyfan säger jag bara :].. haha men kunde inte vara med på hela träningen eftersom jag är gaanska så förkyld men som tur är att mamma har varit gullig och köpt nässpray till mig (A) thanks det behövdes så att jag kan andas och inte kvävas typ, sen har jag ganska så mkt rethosta kul? nee. haha ;)
nemen sen när jag kom hem skulle jag gå och möta sissi kom just in efter ett litet prat med henne :) alltid lika mysigt.
Imorgon blire skola och gissa vem som börjar halv 1? joo EMELIE :D haha ägda , ne skoja :) lr jag skojar inte :]
aja men nu ska jag gå och sova lr se tv kan inte bestämma mig pusspuss :)♥


Jag saknar dig ska du veta<3
asså seriöst du är så jävla bra och vi måååste bara hitta på ngt snart saknar dig som fan..
glöm aldrig att du är min bästa vän<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0