whuts up?

Asså jag måste säga en sak att jag saknar 4 tjejer hur mkt som helst..och det är..
FELICIAEDLUND
KIMLODBERG
SANNASUNDIN
LISASUNDBOM
endå söta tjejer lr hur? har faktiskt haft roligt med alla dom och jag saknar dom så sjukt mkt, vi måååste hitta på ngt snart!!

eh idag på skolan gjorde vi ganska så mkt som vanligt,men jag hann faktiskt allt trodde inte jag skulle göra det men jag hann! grattis emelie!!
ikv blire väll att vara med en massa jävla folk, hur kul som helst kommer det att bli kan jag tänkta mig!=)
lääängtar sen så ska jag tona håret på janina innan vi är med folket, hoppas det blir bra=)
aja men nu ska emelie äta ngt sen duscha, pusspuss :)♥

Asså helt seriöst brist på bilder som fan!! så det får bli gamla bilder nu måste börja ta fler bilder, ska ta ikv så jag kan lägga in , pusspuss igen :]


JAG SAKNAR DIG GULLET<3<3

Kommentarer
Postat av: Kimberly Engqvist

ja vi måst hitta på någe :( <3

2009-09-04 @ 17:40:29
URL: http://crossthatline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0