you are number one of my life honey

kanske att jag och janina badade i bureå i somras och det var skiiit varmt i vattnet men kallt uppe fyyfaaan så kallt att åka moppe hem, jajuste efter vi badat fick vi låna kläder sen bestämmde vi oss att fara på max som vi inte skulle ha gjort, för janina stannade av moppen för att svara för det ringde juuust då blev jag ju stucken av en geting!! dom som följt min blogg vet vad jag menar ;).. haha aja pusspuss ;)


Efter vi badat, mycke mygg så jag hade på mig hjälmen :]..

bara för att jag skelade jävel på bilden.och skiit snygg i hjälmen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja minns de som igår, helt sjukt så kul vi hade den dan ändå:$

2009-09-16 @ 22:25:36
URL: http://janinak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0