hihihi

Tror snart jag kommer dö nämen det här är inte kul..
Jag ska klara det men FAN vad det är svårt.
Hoppas verkligen kina kommer snart.
SKa iväg på kvantum sen hem till älsklingen igen sen så kommer mamma och hämtar mig här sen!
blir nog great!



Medans jag lix skriver kan jag säga att jag vill tacka mina underbara kompisar!
tjejer som killar ni är underbara så ta åt er nu!
Jag vill också tacka min underbara pojkvän som alltid ställer upp för mig!
tack älskling <3
Jag skulle inte kunna önska mig mer i julklapp för jag har det underbaraste!<3

Gamal bild meen kolla in dom här då ;)




Kommentarer
Postat av: SARAAA

tyckar att frisyrerna som du och emma hade styrt ihop var ritktigt snygga;))

2010-12-02 @ 20:32:17
Postat av: Elmira

Nämen vilka snyggingar som sitter i soffan :D

2010-12-04 @ 16:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0