sjuk till jul?...... nej tack

Kul att man blivit jätte förkyld nu...
känner ingen smak måste snyta mig hela tiden och är tät som fan kan knappt andas!...
jag MÅSTE ju kunna känna smak imorgon annars blir jag fan arf på riktigt kan jag säga..

Igår så var jag på stan med janina , hur mysigt som helst faast det blev lite jobbigt efter några timmar(A)
aja sen så kom johan vi for på¨jacks å kollade sen fick vi skjuts till busstationen där älsklingen hämtade upp oss <3
bi skjutsade hem gumman sen så for vo till älsklingen såg en timme av harry potter och halv blodsprinsen ska väl se klart den sen antar jag:)
vi gick ut med molly och trixa skit mysigt och sen så badade vi faktiskt:)
menmen nu ska jag gå pusspuss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0