elmira!!

förlåt att jag inte skrivit ngt idag, men har som inte haft tid, eller ja vaknade och fick veta att det inte blir ngt gym så jag for till stan med sannni när hon slutade, hittade inget speciellt, men det var kul endå=)
sen for jag hem och då var det innebandy som väntade !
bestämde även med elmira att vi skulle hitta på ngt snart , det blir skit bra! har verkligen saknat tjejen!!
Hon övningskörde och då fick jag åka med hon skjutsade mig till kåken då jag träffade felicia och janina!
pratade lite sen nu är jag hemma igen=)
och en sak till , fick dissen av en katt 3 ggr :( hahahahah
pusspuss :)♥

nu kmr lite gamla bilder på mig och elmira tänkte jag :D












puss gumman minnerna med dig är underbara och det vet du! ♥

Kommentarer
Postat av: Elmira

hahahahhah :D

glöm inte bort husvagnen i Losmen ;)

hihh love it!



2010-02-08 @ 22:19:07
URL: http://elmirasverklighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0