skitsnack inget för mig

folk snackar skit hit och dit, anklagar andra för att ha gjort det och allt sånt.
men inte kan folk stå för att dom själva gjort det någon gång, nej aldrig att jag skulle göra det säger alla?
men visst fan har alla gjort det någon gång, tror inte det finns någon som inte gjort det eller?
nej för man säger alltid något som man inte skulle vilja säga till personen face to face.
människor funkar så och det kommer dom nog alltid att göra.
Men själv är jag faktiskt less på skitsnack och försöker själv att inte prata om andra utan vill säga det till dom ist om det är något jag har emot dom.
Och det kan jag göra för jag är inte en chicken som säger ba åååh hon snackar skit om henne utan att ta reda på fakta. ganska fegt. men aja ska sluta skriva ska ta upp en annan sak i nästa inlägg pusspuss♥

http://www.glanna.se/images/hundar_viska.jpg skitsnackare=inget för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0