what to say

ibland när man känner att man verkligen inte orkar mer.
Kommer ett hopp upp att man endå ska klara saker som man inte tror att man klarar av.
Men så får man veta nya saker och så försvinner det
man ligger där nere på marken och försöker få sig upp
är det någon som kommer? nej..
utan man ligger helt själv utan att det är någon som hjälper till.
Det är då man vet att man inte alls har riktigt vänner och kille/tjej.

den här dikten eller ja dikt och dikt tycker att det är väldigt mycket sanning i den.
Ja den handlar inte om mig iallafall inte hela den.
för jag har en kompis som verkligen fått mig upp igen fast jag glider ner hela tiden.
felicia edlund och det är jag så jävla tacksam över!
Klicka för att stänga bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0