i have the must beutifull boyfriend♥

ja asså har igentligen ingenting att skriva om jag ska vara ärlig.
igår så var älsklingen här, han bjöd mig på bio jätte gulligt och vi såg did you hear about the morgans eller ngt sånt, riktigt mysigt och bra film var det! tack älskling<3
sen for vi hem till mig och bara myste såg lite på ice age 3 också=)
hur kul film som helst. älsklingen fick väcka liv på mig på morgonen för jag har det så jävla jobbigt att komma upp på morgonen,men tillslut fick jag mig upp.
for till stan lämnade av älsklingen där efter ett tag och fick träffa sötaste mathilda!<3 som jag saknat i massor!!

men skriver snart igen om vad jag gjorde i lördags , pusspuss:)♥

♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0