ja så vare en underbar kväll

jadu gissa vem som har smittat mig? jo felicia tack så mycket gumman;)
hemma från skolan idag har ont i halsen när jag sväljer typ feber skit kul asså..
fick ingen direkt sömn inatt heller om jag säger så men är så jävla pigg på natten inte okej?
haha men nog om sånt, får se om jag ska vara med felicia och bara sjuka ner oss, haha eller ngt sånt ;)
jadu ska ringa hon efter jag ätit , blir nog bra annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra är så tråkigt när man är sjuk.. fyfan:]
haha men nu ska jag inte skriva nå mer pusspuss :)♥


karusell bilden kanske misslyckad eftersom han snurrade på oss just när vi skulle ta kort? hahha men en riktigt underbar kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0