jag kommer alltid att älska dig..

dig finns inte ord som kan förklara hur mitt hjärta känns.
TOMTTOMT är det enda jag kan säga. kan inte tänkta klart kan inte skratta lika mycket som jag brukar..
Känns som om allting bara är fel, det fattas en del av mig som jag önskar funnits där men jag vet att det inte kommer att bli så hur mycket jag än försöker.
Det var du som fick mig att må bra att tänka på andra saker när jag mådde dåligt och att bara finnas där.
Tänker på allt vi gjort tsm, det är mycket jag jag önskar bara att jag ska få dela mer fina minnen med dig, men nu är det tydligen slut.. Det kommer inte att bli lätt känner jag, kommer inte kunna sluta älska dig, inte kunna gå vidare för det är bara dig jag älskar ingen annan.. vill inte älska och vill inte bli älskad av någon annan av dig..
När vi låg och myste hemma hos din syster medans alla andra var ute och drack..
När vi badade och hade det jätte mysigt, du är så fin..
När vi låg och pratade och myste hur lycklig som helst var jag då..
När vi såg på robinssons med din familj jag kände bara hur glad jag var att få vara i din famn då..
Få hålla din hand, känna din kropp mot min, din närhet gjorde mig trygg, att få pussa dig överallt , krama dig och bara känna din kärlek var och är det bästa som finns och allt jag önskar mig..
Du är som en ängel för mig den som kom ner på jorden och gjorde mig till den lyckligaste personen i mitt liv..
Utan dig är jag inte lycklig det kan jag då säga, utan dig orkar jag inte med saker som jag aldrig orkat om jag inte hade dig.. när jag hade det svårt med pappa var det dig jag pratade med du fick mig att bli glad igen och skratta.
Hur mycket jag än grät så fick du mig på andra tankar. Asså fan jag fattar jag är inte den perfekta tjejen du kanske vill ha, du vill säkert ha ngn såå mkt bättre än mig och det förstår jag nästan vad är jag jo en värdelös tjej som är hur kär som helst i dig och som älskar dig mest av allt i hela världen..
Känns som om hela världen har rasat samman, gråter i mängder när jag skriver det här för jag tänker på hur underbar du är och hur mycket jag saknar
och din kärlek du gav mig..
Älskling om jag får skriva det , du är underbar och så jävla fin, du betyder hur mycket för mig som helst en ängel på jorden som sagt..
Du är luften jag andas och jag känner det går knappt att andas nu när du är borta..
Vill inte andas för jag vill inte leva utan dig.
Hur mycket jag än skriver så vet jag att du kanske inte bryr dig eller det hoppas jag du gör, men jag vet att det här inte kan lösa din kärlek till mig men jag vill skriva om mig kärlek till dig och den är så jävla stark,skulle aldrig någonsin vilja ha ngn annan än dig jag kommer seriöst aldrig det, har aldrig varit så kär som jag är i dig kommer aldrig att älska någon lika mycket som jag älskar dig, kommer aldrig att hitta någon så underbar och så fin som dig. kommer rent aldrig göra det och jag vill inte det heller..
du är fan den underbaraste personen jag någonsin träffat och jag vill inte att det här ska ta slut efter allt vi gjort tsm , vill inte ens tänka mig att det är slut för då kommer det bara mer tårar ner för min kind..
Fan asså det är jobbigt att skriva det här men jag tycker nästan att jag måste, det känns som ett måste för mig så att jag får skriva hur mycket jag älskar dig..
hoppas att det kommer att bli vi en dag igen, för jag är ingenting utan dig..
INGENTING säger jag bara..
jag älskar dig så jävla mycket gubben..
fan asså du är mitt allt ..
emelie(L)tim vill att det ska vara så..
men jag kan inte skriva nå mer nu ser snart ingenting , puss på dig gubben...


Kommentarer
Postat av: Ela

Jag förstår att det är jävligt jobbigt och tungt nu gumman,men du vet att jag finns här, när som helst!<3

2010-01-22 @ 00:10:08
URL: http://miichaelajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0