lite om mig

Alla tonåringar måste göra det här testet!
133 tonårsfrågor:


Fyra frågor om förhållanden
är du singel? nope<3
tror du på kärlek vid första ögonkastet? ojaah
har du varit kär i någon? ja jag är ju det nu<3
är du kär just nu? somfan!

Tio frågor om dig själv
fullständigt namn? Emelie lundström haglund
när fyller du år? 10 maj
vad har du på dig just nu? stortröja
vilken årstid är bäst? SOMMARVAFAN!
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? finns ingen eller jo kanske när älsklingen ligger bredvid<3
vad tycker du mest om hos dig själv? noidea?
vad är du bra på? haha vet inte?
sover du hellre själv än tillsammans med någon? med älsklingen min<3
sov tillsammans med någon eller ensam i natt? sov med älsklingen<3

10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? felicia<3
vem är den roligaste av dina vänner? många?
vem är snyggast av dina vänner? alla
vem är mest partyprisse? haha ehh jag?
vem är den du helst har filmkväll med? felicia eller älsklingen
vem av dina vänner är mest "evil"? nocomments
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? felicia men jag har redan en underbar och vill inte ha ngn annan<3

10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? jenny
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? mamma ja pappa nja
vem är farligast i din familj? jag!?!?
vem ser roligast ut i din familj? hahahha vet inte?=)
vem är coolast? jag såklart;)
har ni något husdjur? nope
vem sover du oftast med? min syster hemma hos pappa
roligaste kvällen med familjemedlem? ingenaning kanske med min syster?=)

10 frågor om idag
vad har du gjort?skolan....tränina,janina
har du varit glad idag? nja
har du varit ledsen idag? nja
har du gjort något bra idag? fått mig till skolan itid?
vad ska du göra nu? sova?
har du gjort något dåligt idag? jooo
vad har du ätit idag? frasses
har du duschat idag? ojaah
är du trött nu? ganskaså(A)
vad händer imorgon? FELICIA<3

SKOLAN
Går du i skolan? jo
Har du varit i skolan idag? ja.....första dagen..

ANNAT
Hur mår du just nu? finfint
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? haahhahaja vem har inte?
Har du piercat dig? nope

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast?älsklingen<3
Vem ringde du senast? mathilda=)
Vem sms:a till dig senast? felicia
Vem sms:a du till senast? felicia<3

ÖVRIGT
Är du hungrig nu? nejnejnej
Vad är klockan nu just nu ? 01.47
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? apb, blogg, facebook

FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa?typ 1 timme sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa?ehh kanske 1 och en halv månad
Älskar du din mamma? ja<3
Älskar du din pappa? ja..

SPORT
Går du på någon sport? oyees innebandy<3
I så fall, vilken/vilka? - ser du dåligt eller ?! innebandy sa jag ju!
Trivs du med den ? - somfan
Tycker du att den sporten är rolig? - somfan
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? - ojaah

ÖVRIGT
Gillar du punk? nää
Har du sminkat dig idag? jooo
såfall, vad för smink? conceler,foundation,rouch,ögonskugga,mascara,eyeliner,läppglans
Vad har du på dig för kalsonger just nu? rosa

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? jnope
I så fall, vilken låt för tillfället? hör inte
Vad gillar du för musik? det som är bra?

KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? ja
Har du fler än 3 jeans? ja
Har du fler än 5 tröjor? ja
Har du string? det är bara en person som får veta;)
Har du en vit bh/topp? joo
Har du en svart bh/topp? joo

SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? jaa
Använder du Wax? nää
Använder du ögonskugga? ja
Använder du kajal? jaa
Använder du hårspray? jaa
använder du volymspray? nää
Andänder du mousse? ibland
Använder du deodorant? jaa
Använder du skinspray? nää
Använder du parfym? jaa
Använder du läppglans/läppstift? jaa
Använder du brunkräm/foundation? jaa
Uppsatt hår eller hängande? bådeoch
Plattar/lockar du håret varje dag? ja
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? nää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0