ni är dom som får mig att le

jag måste säga en sak..
och det är att jag har 2 underbara personer i mitt liv som har ställt upp riktigt mycket för mig.
jag har fler men dom här har verkligen lyst upp när jag har haft det som värst.
och jag är tacksam över att dom finns och att jag har dom så nära mig som jag har.
Vad skulle jag göra utan dom? det är en fråga som jag aldrig skulle kunna svara på eftersom jag inte klarar mig utan dom vid min sida.
Jag älskar båda väldigt mycket fast på olika sätt om ni fattar?
När mörkret har fallit har ni varit ljuset i mitt liv, stått vid min sida, fått mig att må bra igen<3
Ni betyder så sjukt mycket för mig det menar jag verkligen!
Skulle aldrig kunnasom vissa säger "byta ut er" mot någon annan! ni är dom som får mig att le mest och det kommer ni alltid att göra det vet jag bara.
Det har varit lite strul hit och dit men det är väll alltid så att man bråkar eller ja har sina små tjaffs, till och med stora ibland.
Men jag vill aldrig mista er för ni är solskenet i mitt liv , en sak man inte klarar sig utan bara.
Ni har den största delen av mitt hjärta och kommer alltid att ha det!
För ni är änglarna i mitt liv.!
jag älskar er! puss :]♥

& här kommer bilder på mina underbara personer !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0