play boring

Idag vare lite knasiga lekar på idrotten ute lek alltså och typ rugby det var många ggr man låg nere på marken och inte fick sig upp.. snö överallt kallt och ville bara inne typ..
aja det var faktiskt mycket skratt också! =)
ikväll får jag se var som händer, typ felicia tror jag och hoppas jag! måste verkligen prata med hon nu..

Har typ fått sommarjobb också!! redan!! sjukt skönt, hoppas bara jag får det då ;)
tänkt er EMELIE ska vara på rönnskär :O
typ där man gör guld och en massa stora maskiner :O ahhahaha :]
kommer jag att överleva det är frågan:]
menmen nu ska emelie göra middag det blir VARMAMACKOR:]
pusspuss:)♥


jag älskar dig och det vet du..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0