what do we have tonight?

Kärlek:
Hur har din kärlek varit hittills? ja faktiskt
Har du varit kär? ojaah som fan
Har du sagt jag älskar dig till någon? ja!!
Har någon sagt jag älskar dig till dig? ja den mest underbaraste personen i världen har sagt det!
Har du haft ett hemligt förhållande? haha nej?

Sorg och hämnd:
Har någon i din närhet tagit självmord? nej inte det
Har någon i din släkt avlidit? japp..
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? haha. eh ja fast inte meningen juuh:]
Har du varit i slagsmål? nej men stoppat

Personligt:
Har du gjort någonting du ångrar? Ja det har väll alla..
Isåfall vad? inget jag vill skrva ut på bloggen
Har du skämt ut dig? haha ojaah
Har du ljugit för en vän? lämnar nog tomt här
Har du varit ute en hel natt? JA! sommar♥
Har du blivit tagen av polisen? ja det har jag
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? haha ja antagligen

Skolan och fritiden:
Vilken skola går du i? balder
Har någon varit elak med dig på skolan? haha nej? bara kallat mig fjortis? fast på skoj då juh
Hatar du någon i din skola? det gör väll alla, man kan inte gilla alla eller hur?
Har du haft alla rätt på ett prov? NEJ!
Har du förlorat en vän? ojaah
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? njaa ..
Har du många killkompisar?
nej inte de eller jag vet inte , det är bara en kille jag vill ha så gubben !

Fem skulle:
Du vilja vara längre? nej
Skulle du vilja väga mer? OONEEH
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Ledsen som fan..
Skulle du vilja ha sex med en kändis? nej bara med en person och han vet det själv
Skulle du vilja dricka dig full nu? neee

TIO kan:
Kan du röra på öronen? nej och det kommer ALDRIG att gå
Kan du slicka dig på näsan? nej kommer knabt över läppen
Kan du kolla i kors med ögonen? ja faktiskt det kan jag
Kan du vara på fest utan att dricka? alla kan om dom vill
Kan dina vänner lita på dig? ja antagligen!
Kan du låta bli att spendera pengar om du är i en affär? nope typ inte bara om man är med felicia när hon är lite arg ;)

FEMTON:
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? ja
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?mamma brukar säga det ibland, pappa typ aldrig
Har du ett syskon? 5 st faktiskt
Har du varit full den här månaden? haha varje dag haha ne men  njee
Har dina föräldrar ljugit för dig? ja det har dom
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? haha ja faktiskt
Har du borstat tänderna den senaste timmen? nej inte än
Har du pussat någon som är fyra år äldre? nope
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? nej
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? nepp
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? NEJ!
Har du ljugit på någon fråga än då? haha ja kanske en?


NITTON:
Vem är din bäste vän? Felicia Edlund♥
Vem älskar du? mina underbara vänner och tim johansson
Vem vill du bli full med? Felicia<3
Vem är den bäste artisten? haha många?
Vem pratade du senast i telefonen med? felicia
Vem har du en liten crush i? en väldigt stor i T
Vem är snyggast i världen? tim?<3
Vem skulle du ge en miljon om du var tvungen att ge bort den? FELCIA då kan vi dela:]
Vem är snällast i världen? felicia&tim kanske?
Vem vill du prata med? ehhm igen just nu
Vem sov du med senast? Tim
Vem såg du full senast? ehh det måste nog bara sannii
Vem vet allt om dig? asså allt vet nog ingen men felicia vet väll i stort sätt allt
Vem kysste du senast? tim
Vem kramade du senast? janina
Vem kan berätta allt för dig? alla men felicia berättar nog mest till mig & jag till hon!<3
Vem kan du berätta allt för? felicia<3

Annat:
Vad blir ditt namn baklänges? E I L E M E
Har du gjort en snöängel i år? JA=D
Har en dröm gått i uppfyllelse? ja
Första sporten du gick på? fotboll
Vad längtar du mest till just nu? SOMMAR! tim..<3
Vad drömde du inatt? no idé
Vad åt du senast? inget sen igår
Vad är du mest rädd för i hela världen? DÖDEN
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? ibland
Snyggaste läraren? INGEN?
Duscha eller bada? bada! helt klart=)
Har du gråtit i skolan någon gång? hehe jo det har hänt
Vad var det senaste som fick dig att skratta? felicia
Pratar du fortfarande med personen du senast kysste? ja
Har du sett din bästa vän gråta? ja det har jag
Senaste piercingen? ingenstans
Har du däckat /spytt för att du druckit? nej jag har ALDRIG druckit=)
Minns du din/din musiklärares namn? björn i nian
Hur bra är din syn? inte bra tror jag
Har du varit utomlands? ja när jag var liten
Vilket är det bästa bröllopet du varit på? har inte varit på nått bröllop.. men i sommar smäller det!!
Var är dina syskon just nu? eh jenny i stan och dom andra har jag ingenaning om?
Vad ska du göra i helgen? felicia
Vad var det i det fjärde smset i din inkorg? okej:(
Vad gjorde du kl 2 inatt? datorn
Vad ska du göra efter det här? ta tempen,se 2 and a half men


jag har världens bästa vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0