Du är en stjärna!

jag måste säga en sak som jag sagt så många gånger.
Att jag är hur tacksam som helst att jag har felicia edlund som min kompis och som min bästavän!
Hon har fått mig att inse många saker och har alltid ställt upp för mig när jag behöver det som mest.
När jag var som mest nere på botten så gav hon mig råd och fick mig ALLTID att le igen.
Hur ledsen jag än var så gjorde hon alltid mig glad.
Hon är en person jag alltid kan skratta med!
I sommras hur kul hade vi inte då , det var underbart att vara i stugan med dig!
och alla minnen vi har , seriöst dom är guldvärda.!
Och mer ska det bli, och vi ska TAGGA sommaren tsm!
jag har måånga planer på vad vi ska göra!
Vet inte hur jag ska kunna säga TACK så bra som möjligt.
Tack för att du finns där för mig
Tack för att du alltid lyssnar när det behövs
Tack för att du alltid får mig att må bättre
Tack för alla minnen jag har fått dela med dig
Tack för att du är min bästavän
Tack för att jag får ha dig i mitt liv!

Det finns så mycket mer jag vill skriva , så mycket mer jag vill berätta för dig om hur mkt du betyder.
Men det finns nog inte ord till tror jag. eller jag tror inte jag vet att de inte finns de!
Så gumman, låt oss dela livet med varandra.
Alla minnen och det ska bli fler!
Let's rule the world baby!
Vi mot allt och jag vet vi klarar det för det har vi gjort förr!!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0