fun whit me

just hem kommen från skolan , fick veta att både janina och sanna blev lite sjuka efter gårdagen och det var välländå jag som mest blev snömulad av min jävla kusin, men jag hade väll turen med mig ;)
synd brudar ahha:]

idag så får jag se vad jag ska göra, lite skolarbete väntar.....

vi var då och kollade på balder showen idag , hur mycket folk som helst!
kan säga att den var riktigt bra!
menmen iallafall när alla var tyst så hade en kille på scenen klätt ut sig som en transa och det klar allt blir tyst och då hör man ADAM börja dö av skratt så att ALLA där inne hörde och började skratta t hans skratt!
fan vad kul det var :]

aja men nu ska emelie se 2 and a half men och vänta på maten! är döööö hungrig!:]
pusspuss:)♥


sötnosar saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0