sunshine

nu säger jag bara, var ute och åkte tefat med sanna och janina eller ja janina stod och dansade och jag och sanna åkte, sjukt kul måste jag säga.
sen skulle ju sannas kille och min kusin och ngra kompisar till dom komma.
jag vänder mig om jag ser ngt hoppa från marken framåt..
skriker och ska springa med ramlar i snön sanna och janina hoppar från bänken dom sitter på och skriker dom med. sen springer jag och sanna och åker ner för backen medans janina skriker på oss att vi är dumma so lämnar henne=)hahahha, vart snömulad minst 1000 ggr tror jag inte OK, fryser som ett svin så nu blire att ta en kopp te och mysa till 2 and a half men!

men måste säga att det endå var rätt så kul=) pusspuss:)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0