i'm so over you that i can be and it's really NICE

TRO MIG JAG KAN HA SÅ JÄVLA ROLIGT UTAN DIG I MITT LIV.
NU FÅR EMELIE ÄNTLIGEN LEVA LIVET MED MINA VÄNNER!
OJAAH!!

I helgen har jag iallafall varit i luleå och för det mesta varit med morgan!<3
Tack för allt säger jag bara!
Sen så har vi ju såklart varit med matte också hahah.
På lördagen kom KS dit och då var vi såklart alla och LULEÅCRUSINGEN i full rusch!
LOVE IT!
Träffade och var med underbara personer!

Nu taggar jag bara skellcrusingen och hoppas på att morgan,matte och louisa kanske kan komma hit!
Skulle vara skit kul!
Såklart ska jag nog säkert vara med anna på crusingen, lr? haha
inget bestämt men hoppas det blir lyckat som fan!
LÄNGTAR juh!

ne nu ska jag och anna till hamn och äta GLASS!! prata och bara ha det mysigt!
pusspuss:)♥


Säger bara dra åt helvette ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0