no more tears

Jag har tänkt på en sak, att man underskattar ofta det man har sen när
det väl försvinner så tänker man efter hur man har behandlat personen och inte varit den man borde vara.

visst det beror ju på vad det handlar om men tänkt efter ofta har den inte ens gjort ngt.
Jag har inte alltid varit snäll mot mina vänner det har ingen alla gör fel.
men det är i senare tid man tänker efter.
vissa saker ångrar man vissa saker inte.
det finns mycket jag ångrar inte bara om personer det är annat också.

men just nu är jag nog en av dom lyckligaste personerna i världen!

Jag har UNDERBARA kompisar som alltid finns där när jag behöver dom.
Jag har världens bästa pojkvän
Har min fina mamma
och helt underbara syskon,syskonbarn och mormor och morfar
vad mer kan man begära?
vissa småsaker hit och dit men seriöst det klarar man av.
jag önskar bara en sak till men det tänker jag inte skriva här.

& kan säga utan mina underbara kompisar och eric hade jag inte klarat av allt som jag gör idag.
Tack älskar er ni är GULD värda!





Kommentarer
Postat av: janina

Så himla fin du är gumman, glädjer mig att du är lycklig!

2010-11-11 @ 11:59:00
URL: http://kuula.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gulligt skrivet! Hoppas att allt har ordnat sig för dig nu Emelie!

2010-11-11 @ 14:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0